Tasia var mit første projekt på mediegrafikeruddannelsen.

Opgaven gik ud på at udarbejde logo, visuel identitet, reklamevideo, og en reklame til en avis, til et rejsebureau vi også selv skulle finde på.

Jeg valgte et rejsebureau hvor man kunne rejse til asien og opleve kulturen. Det var vigtigt for mig at man skulle med dette rejsebureau for at møde menneskerne, smage maden og mærke kulturen.

Navnet Tasia kom af “ta til asia.”

Dragen var igennem flere stadier, jeg startede med at den var alt for detaljeret, og jeg endte derfor med denne simplere version. Den skal forestille en kinesisk drage, og er også S’et i Tasia.

Her er den visuelle identitet, komplet med farvekoder, og font.

Skyerne går igen flere steder, og er faktisk et af mine yndlings elementer. Jeg brugte lang tid på at få dem til at se helt rigtige ud.

Reklamevideoen er sat sammen af forskellige stock klips, og så er det min mor der speaker ind over. 

Til sidst er en lille logo animation.

Hele videoen er lavet i aftereffects.